2011-05-05

Idag ska vi åka på bio. Vi ska se Fast & Furious 5. Ska bli spännande :)

Igår var jag hem till mamma och pappa och hälsade på, det var trevligt! Hinner ju inte träffa dom så ofta som jag skulle vilja. Jag och mamma har iallafall bestämt att vi ska märka alla vära loppis grejer på fredag så vi får iväg dom nån gång. Jag funderar på om vi ska hyra ett bord på hammarbacken. Är det någon som vet när det börjar i år?

Igår var jag och pratade lite med Lotta på energikällan. Det var trevligt!

Blev inte så långt inlägg idag för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om :P

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Söt blogg :)

2011-05-09 @ 10:59:52
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0