2011-05-02

Ojdå! Nu var det ju jätte länge sen jag uppdaterad :/ Men jag har verkligen haft fullt upp och sen vill man ju inte så jätte gärna sitta inne när det har vart så underbart väder.

Men jag har iallafall hunnit med att fylla år. Jag hade en toppen dag med nära och kära! Och så får man ju inte glömma det underbara vädret som jag hade beställt :) Dagen till ära gick vi upp tidigt och åkte till Södertälje för att köpa en bil till mig :) Så nu har jag min första alldeles egna bil :) En liten röd golf. Den går jätte bra så jag är jätte nöjd med den! Jag fick även ett Promenadband som jag hade önskat mig. Så nu jäklar :P

Sen har de även hunnit med att vara valborg. Vi firade inte något speciellt, tycker faktiskt inte att det är en så speciell dag.. Vi hademest lite mys jag och Sebastian och det var såååå skönt. För de har inte blivit så mycket tid på sistone när de bara har vart han och jag. Så de var trevligt! :)

Vi (läs Sebastian) har också tagit ner väggen till garaget så vi nu kan mura om den så att den kanske inte vill rasa innå mer. Ska bli skönt när det blir klart. Just nu ser det ut som ett slagfält på våran framsida men det är väl sånt man får räkna med :P Jejje och Jessica var ut och hjälpte oss med att gjuta golvet och jag stod för maten. Tacogratäng :)

Sen dagen efter var Håkan ut och hjälpte med att lägga dom första stenarna för att kunna mura upp väggen. Tydligen skulle allt hinna brinna innan man kunde mura upp allt.. Så nu är de på gång.

Senare idag ska vi på klas till Sebastians mamma som fyller år idag :) Det var nån som nämde smörgåstårta och det tycker jag låter väldigt bra!

Nu ska jag klippa min kund som kom precis!

Ha de bra! <3

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Härligt med ny bil :) då matchar vi med våra röda faror haha, hoppas du slipper de problem jag haft med min iaf ^^, hoppas du får en trevlig dag gumman :)<3

2011-05-02 @ 13:31:15
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Ha en trevlig dag syster <3

2011-05-02 @ 16:54:03
URL: http://emelietimneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0