2011-03-31

Äntligen sista dagen på mars månad :) Såå skönt! Nu går vi in i april och förhoppningsvis blir det lite varmare väder. Idag har jag iallafall lite mer att göra på salongen. Fast på lunchen ska jag åka upp till Nattis och dricka kaffe. Blir nog super trevligt! Just nu sitter min kund med lite blekning i håret. Hoppas på att få skölja snart iallafall!

Igår skulle jag ha målat i min kära klädkammare på övervåningen, men de gjorde jag inte :/ Men när jag kom hem igår kände jag mig helt slut. Sebastian skulle iväg och träna så jag gjorde istället mat åt oss som var klar när han kom hem. Oscar var snäll och kom ut och höll mig sällskap när Sebastian tränade. Tycker nämligen att det är jätte tråkigt att vara hemma själv och inte ha nått roligt att göra.. Tiden går ju så sakta då :/

Ikväll är det Zumba! :) Har ju hunnit längtaen hel vecka. Ska bli skönt att röra lite på sig igen. För jag har ju självklart inte kommit på nått annat att träna.. Men jag funderar på att bara börja med helt vanliga promenader.. Skulle ju vara jätte skönt att komma ut nu när det förhoppningsvis blir lite varmare snart :) Jag skulle jutill och med hinna gå en sväng på lunchen ibland. Fast jag tycker att det är väldigt svårt att komma ut och gå när man ska göra de själv. Jag är expert på att komma på ursäkter till att inte göra det. Får väl försöka tjata med mig nån ut helt enkelt :P

Nu ska jag gå och kolla blekningen.

Ha de bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0