Gudmor :)

Hejsan alla glada!

Jag ska bli gudmor åt Natalie Anderssons och Dennis Blomfjords kommande lilla bäbis. Der tycker jag är helt underbart! Är så himla glad att dom frågade mig! Fick reda på att dom ville det i fredags, alltså 5 dagar sedan, och jag kan inte sluta tänka på det. Är så himla glad!

Nu vill jag bara att den lilla bäbisen tittar ut och att både bäsen och mamma mår bra! Åh va jag längtar! Snacka om att jag är lite knäpp. Hur kan man längta så mycket efter ett barn som inte änns är ens eget?  Men jag vill vara med hela tiden och se den lilla krabaten växa upp med sin underbara storebror Liam. Men jag måste erkänna att jag börjar bli nervös!

Dom har iallafall vart och kollat kön och det ska bli en liten flicka. Underbart! Fast det känns på nått konstigt sätt som att det skulle vara en pojk. Men om så är fallet så blir ju de precis lika underbart!

De andra saken jag är nervös över är att jag ska hålla i den lilla bäbisen på dopet. Tänk om den får för sig att skrika konstant? Men isåfall är det väl ändå inte första gången något sådant händer :)

Idag gick mamma Natalie in i vecka 35. Nu är de inte långt kvar!

Ha de bra!

Kram Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0