2011-04-21

Vad händer idag då? Jo nu ska jag snart börja med maten. Jag ska göra en gryta med kött, bacon och champinjoner. De blir nog super gott! :)

Sen ska jag vänta på att Emelie ringer och säger att vi ska ut och gå.. Känner faktiskt för att gå ut och gå idag :) Ska bli riktigt skönt!

Sen hoppas jag på att Emelie ska hjälpa mig att baka lite tills imorgon. Om jag har räknat rätt så blir vi ca 13 pers. Så en hel del folk. Tror jag ska göra både Cheessecake och kladdkaka. Funderar även på att göra hemmagjorda snickers. Sååå gott! :) Fast de finss en liten risk att de kanske inte finns så många kvar när jag och Emelie är klara.

Nej nu måste jag sätta igång :)

Ha en bra vårdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0