2011-04-19

Idag, mina vänner fyller världens bästa Annie år! Grattis, Grattis till henne!

Snart kommer Cassandra Åkerström hit så jag får klippa henne. Sen ska vi ha mys och äta på stopet :) Jag har faktiskt saknat Cassi jätte mycket! Jag tror även Johanna, Emmis och Emelie kommer och äter med oss. Trevligt som tusan!

Igår var jag hos Nattis och åt lunch, som vanligt :) Trevligt att träffas! Dennis frågade om jag hade flyttat in :P Haha! Kanske har vart där lite väl mycket den senaste tiden? Men jag trivs där iallafall. :)

Igår kväll kom Oscar hem till oss och kikade på film med oss. Vi kollade på The Eagle. Den var bra faktiskt :)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

vi trivs med dig här!! :)

2011-04-19 @ 11:58:24
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: Cassi

och jag har saknat dit med, mycketmycket också! :) vi hade det jätte mys, tack för allt sötnos! <3

2011-04-19 @ 18:02:50
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Pözo

:D wiiiie

2011-04-21 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0