2011-04-17

Oj då! Nu har jag verkligen legat på latsidan ett tag. Inte skrivit nått på fem dagar. Fy, Fy!

I fredags var vi iallafall hemma hos Johan och Jenny och grillade med massa trevliga människor. Desvärre hade jag sån jäkla huvudvärk så vi åkte hem ganska tidigt. Det är nån konstig huvudvärk jag har... Jag får typ ont i huvudet och i ögonen.. Jag har börjat fundera på om jag har börjat få dålig syn och kanske anstränger ögonen väldigt mycket. Men jag kommer även ihåg att jag hade huvudvärk förra året vid den här tiden och jag vet inte om de kanske beror på att solen börjar komma fram så att det blir väldigt ljust för ögonen. Fast å andra sidan så tror jag att jag fick ont i huvudet tidigare på våren förra året. Konstigt.. Nej jag ska inte klaga över lite huvudvärk när de finns dom som har cancer och liknande!

Igår var vi uppe på övervåningen och fixade lite på förmiddagen. Jag målade i klädkammaren och Sebastian städade lite. Så de var skönt att vi kom en lite längre bit på vägen :) På eftermiddagen var vi hemma hos Mai och Håkan och satt i solen och fikade. På kvällen åt vi räkcoctail och grillat med Sebastians släkt. Väldigt trevligt! Till efterrätt serverades det massa frukt som vi doppade i choklad. Mumms!

Just nu sitter jag och väntar på Nattis och Liam som jag ska spendera denna fina dag ihop med :) funderar lite på om vi kasnek ska gå till lekparken så Liam får gunga lite :) Sen ska vi väl även försöka laga nån god mat. Får se vad de blir har faktiskt ingen idé..

Ha en super fin vårdag!

Ps. Upptäckte nyss att det växer tussilago på vår gård :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0