2011-04-12

Nu var det länge sen jag skrev några rader. Fy på mig! Men har haft ganska fullt upp. Igår var jag och hade en trevlig lunch hemma hos Nattis. Fick även träffa sötisen Liam som det var full fart på. :D
Efter jag hade slutat igår så åkte vi hem till mamma och pappa och firade min kära mor som fyllde år. Det var kul att få träffa släkten också. Mamma blev iallafall jätte glad för skinnjackan hon fick. :) Vi bestämde även att vi ska åka upp till campingen i Leksand på långfredagen och fixa vid husvagnen. Då kommer även familjen Blomgren med upp så att vi kan hjälpa varandra. Så de ska nog gå bra.

Jag gjorde även provuppsättningar inför balen igår. Så man har lite koll :D

Idag har jag verkligen full upp på salongen.Men de är skönt att ha de! Sebastian ska hjälpa mig att ringa på en bil idag också. Så jag har nyss pratat med banken angående lån och dom sa att allt var grönt så de är bara att tuta och köra. Bilen jag har kollat på finns i Västerås så vi får se om de blir en tripp dit idag. Hoppas,Hoppas!

Måste också skriva att idag ska Nattis på ultraljud och kolla vad det är för kön på bebisen i magen och jag är pirrig.. Jag vill veta nu! :D haha!

Nej nu ska jag jobba. Fint väder vi har förresten! Men en kund som jag hade tidigare idag sa att det skulle bli regna till kvällen. Hoppas han har fel :P

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0