2011-04-08

Vilket fint väder det är idag! Härligt! Riktigt vårigt!

Idag kommer mina älskade vänner hem till mig, kan knappt vänta innan jag får träffa alla goa tjejer! Nu har jag iallafall hunnit dammsuga och damma lite. Skönt. Så nu behöver man inte skämmas när man får tjejerna på besök. Funderar nu på om jag kanske ska ta med mig min mp3 ut på en promenad. Men nu gick ju solen i moln. Tusan också. Men de är nog fortfarande varmt ute iallafall. :)

Sen ska jag ta en snabb dusch innan Sebastian kommer hem kl. 15.00 för då ska jag gosa med honom innan han beger sig av till Sälen för att spendera en helg med kompisar och skotern.

Jag har fortfarande lite ångest för att han ska åka för jag har ju aldrig sovit ensam i huset tidigare. :/ Men jag hoppas det går bra. Annars får jag väl vara vaken då :P haha!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på om jag ska fråga Emelie om hon vill åka och bada med små kusinerna Hanna och Linnea. Det var ju så mysigt förra gången. :D Fast d ska vi inte glömma muggar att dricka saften ur den här gången. HAHA!

Ha en toppen bra dag allihopa för det ska jag ha :)


Nu vill jag ha sommar så att man kan åka ut med båtarna :)





Kommentarer
Postat av: NATTIS

Ja jag är större den här gången och det är tydligen vanligast att det blir så :) ses snart!!

2011-04-08 @ 14:28:01
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0