2011-04-07

Idag är det torsdag och det betyder Zumba :D Ska bli härligt att skaka ruuuumpan.

Jag har mycket att göra på salongen idag så de känns skönt att jag hann med att skylta om, dammsuga, torka golven, panta och åka med kartonger igår. Fast kartongerna hjälpte Sebastian med :D Känns faktiskt riktigt fräscht på salongen nu. Om man inte räknar med färgrummet som är i stort behov av en rejäj genomgång. Men de ska jag göra... Sen... :P

imorgon kommer mina underbara tjejer hem till mig. Jag längtar efter att få träffa allihopa ! :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om mer...

Ha de bra! <3







Idag bjuder jag på en bild på mitt underbara Monster :) (Emelie och Tims hund egentligen)











Kommentarer
Postat av: tina

åh lilla älsklings neo :)

2011-04-07 @ 11:51:38
Postat av: NATTIS

jag brukar blåsa håret ibland, eller oftast. vägrar väl inte alla produkter, men det skulle vara skönt om man slapp använda någon gång och ändå se normal ut i håret :P hihi!

2011-04-08 @ 09:58:43
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0