2011-04-06

Igår blev de inte mycket skrivet, för jag hann inte. Jobbade på hela dagen. Morgonen började med att jag färgade håret på Josefine som är en gamal vän till mig. Vi var "bästisar" i 6:an och spenderade dom flesta av alla dagar ihop. Underbar tjej! Det var iallafall jätte trevligt att få en pratstund med henne. Det är ju inte allt för ofta. Roligt att höra lite vad som har hänt i varandras liv dom senaste åren. :)

Efter det var det Emmis tur att bli klippt. Super mysigt att få ha en liten pratstund med henne också. Innan Emmis åkte dök även Johanna upp. Trevligt,Trevligt! Så då han va tjåla lite alla tre. Men mer blir det på fredag :)

Efter jobbet så var vi upp till elgiganten med vår tv som slutat fungera igen. Det är tredje gången nu så man börjar bli måttligt förbannad! Men vi fick som vanligt loämna in den och få den här lilla jävla låne tv:n. Så surt! Efter det var vi förbi vid Sebastians föräldrar och åt pizza. När vi skulle åka hem därifrån slank vi in hos Emelie och Tim och Monstret så klart. Alltid lika trevligt!

Idag tror jag det är ganska lungt på salongen faktiskt. Iallafall mitt på dagen, men mot kvällen finns det att göra. :D

Ha de bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0