2011-04-04

Dagens inlägg tänkte jag ägna åt att skriva om mina underbara vänner, både gamla som nya. :D

Tack för att ni finns! <3

Allra först tänker jag börja med min underbara lillasyster.

Emelie Salmons-
Jag vet egentligen inte vad jag skulle göra utan dig. Har förstått nu den senare tiden hur mycket en bra syskonrelation betyder. Jag är så glad att vi har varandra. Du ställer alltid upp när alla andra sviker. Du vet väll att jag alltid kommer att göra alltför dig! Jag kan ta alla smällar som jag gjorde när vi var små på dagis! Jag är så oerhört glad att du har hittat en sån underbar kille som Tim. Han passar så bra in i våran knasiga familj. Sen så måste ju underbara Neo få vara med på ett hörn för han älskar jag också. Såå underbar hund! Känns så skönt nu när ni flyttat hem närmare oss igen! Älskar dig!

Efter det måste jag skriva om mina första bästisar som jag har haft sen jag var typ 6 år.

Cassandra Åkerström-
Vilken underbar tjej du är, hittar alltid på nått bus. Vi har så otroligt många underbara minnen med varandra och jag vet att du älskar att prata om dom. Det gör jag också, men det blir liksom inte av om inte du börjar :P Jag tycker du är så otroligt duktig som bor i Göteborg och tar hand om ett litet barn där. Jag är riktigt stolt över dig! Men tråkigt att det är så långt bort för vi hinner ju inte träffas så mycket. Men de spelar ingen roll om vi inte har setts på jätte länge för när vi väl träffas är vi som syskon ändå. :D Älskar dig!

Emelinda Åkerström- Ännu en helt underbar tjej. De känns så skönt att vi är så lika på så många sätt du och jag. Finns alltid nått att prata om. Men du ska veta att jag saknar dig otroligt mycket ibland! Syskon kan ju inte vara ifrån varandra för länge innan det känns som knivar i hjärtat. Jag tycker vi måste försöka sparka oss själva där bak och ringa varandra oftare! Älskar dig!

Nu blir det några rader om andra underbara människor i mitt liv!

Jenny Gustafsson- Min älskade vän! Vart har du tagit vägen ? Vi MÅSTE ses snart! Kan inte komma ihåg senaste gången vi hittade på något roligt tillsamans, bara du och jag! Men de känns som att vi är så upptagna med olika saker. :/ Men snart måste vi nog ha ett sånt där tråkigt samtal som vi hade när du ringde mig när jag sov över hos dig på ett sportlov. :P Hängde du med? haha! Men det jag vill säga är att jag saknar dig så otroligt mycket! Ett litet samtal och fråga hur de är, är väl inte så mycket begärt? Är så trött på att bara tjata på dig/ er. Kanske är för att jag inte har hört av mig som vi inte har setts på jätte länge.. Men tillslut så orkar man inte mer.. Ville bara säga det och nu har jag gjort det! Älskar dig!

Johanna Tell- Jag blir på bra humör bara av att vara i din närhet! Du är min aldeles egna lilla sol! Du är glad jämt och det är en av dom bästa sakerna med dig! Fast de finns ju självklart såå många fler bra saker! Jag älskar när du kommer hit till mig på salongen och bara vill prata lite. Du vet väl att du sätter guldkant på min dag då? Om du inte visste det så vet du det nu! Jag hoppas du och Fredrik hittar en fin lägenhet i Ludvika snart som ni kan flytta till. Jag saknar dig jättemycket vissa dagar, vi måste försöka höras av oftare! :D Älskar dig!

Annie Persson- Min älskade lilla Annie! När man är med dig är man nästan rädd att man har ont i skratt musklerna efter! :D Åh va jag saknar dig när du är borta. Jag saknar alla våra galna upptåg vi hade när vi gick på Lorensberga. Om jag fick bestämma så skulle varenda människa på jorden ha en Annie att skratta med! Du är en sån otroligt underbar och härlig tjej som jag inte vill leva en sekund utan! Även om vi inte har träffats på ett tag så är de aldrig nån spänd stämning. Dig har jag gjort så mycket roligt med. Jag tror att det var förutbestämt redan när vi hamnade i samma mamma - barn grupp att vi skulle vara vänner livet ut! Älskar dig!

Tina Lindkvist-
Vilkenn härlig människa du är. Du är en tjej som alltid skrattar och är glad! Jag är så ledsen för allt ont vi har gjort varandra när vi var små. Om jag kunde ta tillbaka allt nu skulle jag göra det på en gång! Jag önskar dig all lycka! Är så glad att du har hittat Emanuel, han verkar vara en såå go kille. Ni är ett så gulligt par!

Natalie Andersson- En jätte trevlig sprallig tjej som jag skulle vilja lära känna mycket bättre! Det ska jag jobba på också :) Jag hoppas verkligen att du, Dennis och Liam (och bebisen som kommer snart) hittar ett jätte trevligt hus att bo i. Håller alla tummar och tår :) Du förgyller mina dagar!  

Lotta Eriksson- Underbar människa som har massa positiv energi! Så himla underbar att umgås med! Jag hoppas och vet att det kommer bli super bra nere i den nya lokalen. Du är så duktig just nu som orkar med familj, eget företag, utbildningar, och rusta i ny lokal. Men tänk på att om de känns lite mycket nu så kan de bara bli bättre! :D



Jag hoppas jag har förgyllt någons dag med mina små rader! Det finns såå mycket mer att skriva om er alla för ni är så underbara allihop!


Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad du är gullig Milla, släppte helt klar en och annan tår när jag läste allt du skrivit, Så fint!

Ibland behöver man höra såna saker att man faktiskt betyder! Jag älskar dig så himla mycket. Vad vore livet utan dig? Allt känns mycket lättare när man vet att man ALLTID har någon som ställer upp. Jag älskar dej så otroligt mycket :') <3



2011-04-04 @ 14:35:37
URL: http://emelietimneo.blogg.se/
Postat av: tina

åh va du är go milla! :')

jag skulle självklart också ta tillbaka allt dumt jag gjort mot dig, om det ändå gick!

Massa kramar till dig <3

2011-04-04 @ 14:50:46
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: Emmis

Naw!!! <3 vi måste verkligen hitta på nått så länge sen! Men tur så syns vi imorgon när jag ska klippa mig :) kan ju köpa med nå fika som vi kan mysa på ;) älskar dig <3

2011-04-04 @ 15:11:13
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Nikoninan

Aaaawe blir tårögd gumman! Så fint skrivet älskade vän <3 Så många år och så många unerbara minnen vi har tillsammans ! Du är en fantastisk vän och bra på att lyssna <3 Älskar dig !

Puss och kram på dig<3

2011-04-04 @ 18:39:43
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Pözo

Va fiiin du är min vän :D <3



Jag är glad att jag hinner träffa dej på fredag !!!

PUSSSS och massa kärlek

2011-04-06 @ 12:14:45
Postat av: Cassi

lite seg att svara! men fan vad du är söt milla! jag saknar dig verkligen hur mycket som helst och det ska bli underbart att få komma och klippa mig hos dig och få prata en massa skit med dig ;) du kommer alltid vara som en syster, även fast vi inte pratar eller har mycket kontakt så vet jag alltid vart jag har dig, det kommer nog fan aldrig kunna bli att kännas stelt mellan oss, för det finns alltid en massa saker att prata med dig om! jag älskar dig nu då & föralltid! <3333

2011-04-10 @ 22:09:06
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0