2011-04-03

Vilket värdelöst väder det va idag då. Blev inge glad alls när jag vaknade imorse och upptäckte att det spöregnade. :( Men,men de är smällar man får ta. Hoppas det hinner bli bättre väder tills imorgon iallafall. Annars känns det ju så tråkigt att göra nått.

Igår jobbade vi iallafall åt Maude. Vi var i folketshus i Smedjebacken och hjälpte till med buffén och plockning av all disk. Det gick ganska snabbt som tur var! Så de var skönt! Dom började äta kl. halv 8 och jag tror vi var klara och tillbaka på wärdshuset med alla grejer kl. halv 11. Men de blev väldigt mycket mat över som vi fick ta med hem. Så i vår kyl står det vå formar med potatisgratäng en form med fläskfilé och en med oxfilé. Men jag är inte ledsen över det inte! Haha!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Såå tråkigt! Försöker komma på nått kul men jag känner att jag har noll inspiration :/   Nån annan som har nått roligt att tipsa om som man kan göra en söndag som denna?


Ha de bra!

Ps. Nu har jag skrivit till er tjejer på Fb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0