2011-04-02

Idag får man inte luras mer. Skönt! :) Tycker inte om 1:a april eftersom man får luras då. Fast det är himla kul att lura andra. Men vill inte bli lurad själv. :p

Vi hade iallafall en jätte trevlig kväll igår! Maten blev super god och det var ju super trevligt sällskap vi hade! Vi spelade lite kort igår också och jag förlorade självklart! Men det är ju tur att jag inte är en dålig förlorare :)

Idag ska vi jobba hos Sebastians moster. Fast inte förrens ikväll. Sebastian har åkt upp till falun och ska kolla på nå skoter grejs. Jag ville inte följa med, är inte så intreserad. Men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Ska iallafall försöka ta mig in i duschen. Ska faktiskt bli skönt :) 

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0