2011-04-01

Idag är det 1:a april.. Skämtets dag. Undrar om jag ska driva me nån idag.. :P Måste ju komma på nått bra först.

Idag har jag iallafall lyckats måla klädkammaren. Grattis till mig! De tog ju bara några veckor. Nu ska jag snart plocka upp telefonen och ringa till Emelie och fråga när vi ska åka och handla. Måste inhandla lite gott tills ikväll när vi ska bjuda Oscar (som fyller år idag), Emelie, Tim, Jejje och Jessica på mat. Jag tror vi ska göra fylld fläskfilé med potatisklyftor och rotsaker i ugnen :) Fast vi måste ju ha nån sås till också. :) Jag är även jätte sugen på att baka hemmagjorda snickers. Ska höra men Emelie om hon är med på de. Men misstänker att hon inte är såå svår övertalad. Hihi!

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, har en del att göra idag.

Ha de bra! :D



Kommentarer
Postat av: NATTIS

sluta va så snygg!

2011-04-01 @ 12:13:09
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: Pözo

Vilken snygg bild på dej!!! :D <3

2011-04-02 @ 13:19:52
Postat av: Cassi

grymt fin :)

2011-04-02 @ 15:36:36
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0